VESZTA MENÜPONTOK

VESZTA MENÜPONTOK

Főoldal

A főoldalt azok számára szerkesztettük, akik még nem ismerik a VESZTA rendszert. Az oldal menüpontjai:

  • Főoldal Ez akkor fontos, ha a többi menüpontból akarunk visszatérni.
  • Funkciók A rendszer rövid összefoglalása. Érdemes először áttekinteni milyen lehetőségeket nyújt a rendszer?
  • Árlista A VESZTÁT Alap, Profi és VIP csomagokkal lehet aktívan használni. A funkciókat mód van ingyenesen, Meghívottként is elérni, de Meghívottakat csak már regisztrált VESZTA tagok vehetnek fel. A Meghívottak csupán kaphatnak információkat, maguk nem bővíthetik fiókjukat, nem küldhetnek dokumentumot, nem írhatnak mások Naptárjába, nem tudnak találkozó szervezni, adatgyűjtést sem kezdeményezhetnek.
  • Regisztráció Aki sikeresen kitölti a kért adatokat és teljesíti a díjfizetést, az bekerül a VESZTA felhasználók népes táborába. A VESZTA nem szakma, vagy foglalkozás specifikus rendszer, viszont azt a fejlesztők üzleti célból hozták létre. Az üzleti cél miatt a regisztráláskor megadott adatoknak, akár árajánlat kérésekor, akár konferenciára való meghíváskor, akár szerződéshez fogja használni a program, legálisnak és igaznak kell lenniük. Feltételezzük, hogy minden regisztrált felhasználó valós adatokat adott meg! Az üzleti, vagy hivatalos (egyesületi, alapítványi, iskolai, önkormányzati) használat során nem támogatjuk a félrevezető információk használatát! Ha ilyen panasz érkezik egy felhasználóval szemben, akkor a rendszer-adminisztrátorok felveszik vele a kapcsolatot, és ha az nem javítja ki a vonatkozó hibákat (álnevet, rossz, érvénytelen címet, telefonszámot, stb. használ,), akkor az ilyen adatokat használókat megjelöljük!
  • Kapcsolat A rendszert fejlesztő cég adatai, elérhetősége
  • Belépés Sikeres regisztrálás után itt lehet belépni a rendszerfunkciókba.

A VESZTA tagsággal rendelkező felhasználók közül (ilyen több ezer is lehet!) az üzleti, hivatali kapcsolatok tartása szempontjából fontos partnereket, munkatársakat a CRM modulban lehet kiválasztani és Saját partnerré tenni. Mások adatainak saját használatakor engedélyt kell tőlük kérni a velük való információs kapcsolattartásra, amit mindenkinek módja van megtagadni az első felkéréskor is és utólag is. Engedélyezni kell, hogy

  • Egy VESZTA tag megengedi-e a másiknak, hogy az ő Iktatásába, Naptárjába, Piac-i információi közé az engedélykérő információkat küldjön, de azt is engedélyezni kell, hogy
  • a korábban hozzáférésre engedélyezett dokumentumok, Naptár-információk a továbbiakban legyenek-e letiltva (Ez a saját partneri körből való kitiltást jelenti)

Így minden VESZTA tagnak saját partnerei lesznek, de a kölcsönösen engedélyezett kapcsolat egy esetleges sértő, nem kívánt magatartás miatt letiltható! Ezért nem fordulhat elő, hogy valaki zaklasson másokat, felesleges reklámokat, üzeneteket küldhessen a VESZTÁN belül!

A VESZTA rendszerben lehet olyan Saját partnerekre vonatkozó adatokat is tárolni, amit korábban xls táblázatokban tartottunk, de azokat az érintettek nem fogják ismerni, viszont marketing és más üzleti célból a VESZTA funkcióival mindenki a saját felelősségére használhat és tarthat karban.  

 

Regisztráció

Ebben a menüpontban lehet regisztrálni a VESZTA rendszerbe.

Kérjük, olvassa el a regisztrálás előtti teendőket és az ÁSZF-et, amelyet az Általános szerződési feltételek link alatt talál. Az alábbi adatok megadásával indíthatja el a regisztrációt, a *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező.

-          Felhasználónév: A felhasználói név csak kisbetű, szám lehet és nem tartalmazhat szóközt! (min 6, max 15). Nem javasoljuk az Ön által könnyen megjegyezhető Önre, cégre, termékei körére, termékre jellemző név használatát. Pl.: Abacom.

-          Jelszó: A jelszó minimum 6 karakter. Kis, nagybetű, szám ajánlott! Javasoljuk az Ön által könnyen megjegyezhető Önre, cégére, termékei körére, termékre nem jellemző jelszó használatát.

-          Regisztráció típusa: elképzelésünk szerint vállalkozás, vagy egyesület, vagy alapítvány, vagy önkormányzat, de magánszemély is regisztrálhat. A magánszemélyeket üzleti, hivatali működési szempontból várjuk. Nekik tudniuk kell, hogy adataikat a VESZTA közösség ismerni fogja! A cégek számára ez nyilvánvaló!

 

A Tovább gomb megnyomása utána tudja saját adatait felvinni (cím, teljes név, munkahely, szolgáltatási csomag, e-mail cím, mobil szám, hírlevél).

A regisztrációt a Regisztrál gomb használatával zárhatja le.

A regisztrálási adatok beírásának lezárása után Ön több emailt kap. A regisztráláskor megadott email címre küldött üzenetekben értesítjük, hogy fogadtuk a regisztrálást, éskérjük, igazolja vissza, hogy valóban Ön regisztrált. Erre az email címre, küldjük meg a választott díjcsomagra vonatkozó Díjbekérőt is. Ha az összeg megérkezik a számlánkra, akkor az igényelt időszakra véglegesítjük a tagságot. Ha lejár a kifizetett időszak, akkor előtte emailben figyelmeztetjük. Ekkor módja van lementeni minden fontos információt, majd a határidő lejártát követően megszűnik az adatokhoz való hozzáférése. Adatait további 2 hónapig őrizzük (ekkor még megújíthatja tagságát), majd töröljük.

Belépés

A belépésnél kérjük, adja meg felhasználónevét és jelszavát, amit regisztrálás után emailben kapott. A rendszer biztonsági okokból 5 hibás próbálkozás után 8 percre kitiltja a rendszerből. Amennyiben jelszavát elfelejtette, használjaa Mit tehet elfelejtett jelszó esetén? linket.

Új jelszavát az Ön által regisztrált e-mail címre küldjük.

VESZTA használata közben bármikor lehetőség van az éppen használt jelszó megváltoztatására a Profilom/Adataim menüpontban. (Ezért is fontos, hogy ne tegye mások számára hozzáférhetővé belépési adatait!)

 

BELÉPÉS utáni menüpontok

Ezek a menüpontok a felhasználó belépése után, a belső funkciókat tartalmazzák.

 

 


Piac

A Piac funkciót azzal a céllal hoztok létre, hogy a VESZTA tagok számára legyen olyan hirdetési felület, amire feltölthetik saját termékeik és szolgáltatásaik leírását és azt más VESZTA tagok válogatni, keresni tudják. A keresés történhet x km sugarú kőrben, de akár termék-szolgáltatás kategória szerint, vagy a hirdető neve, címe, stb. szerint. A hirdetéshez kapcsolni lehet a VESZTA IKTATÁS moduljában tárolt doc, xls, pps fájlokat, de youtube-on elérhető videókat is. Ezáltal a termékismertetés nagyon alapos lehet, és ha a forrást módosítjuk, akkor a felhasznált anyag a hirdetésben is megváltozik.

A termékeket lehet egyenként, vagy tömegesen minta xls használatával felvenni. A felvett termék lehet termékcsoport, amit ha megkattint a felhasználó, akkor a feltöltött listából tételes megrendelést tud összeállítani és elküldeni a hirdetőnek! Ez azért jó lehetőség, mert ha egy cég pl. kutyatápot árul, akkor a háttérben folyamatosan aktualizálhatja ajánlatát akár az ár, akár a készlet változása miatt, miközben a hirdetett termékféleség eredeti listaneve változatlan. Aki a terméket keresi, az mindig aktuális árral és rendelhető mennyiséggel találkozhat! (Ha a szállító karbantartja saját kiírását.)

A VESZTA nem csak arra ad lehetőséget, hogy egy cég saját termékeit, szolgáltatásait ajánlja, hanem arra is, hogy adott paraméterekkel keresési hirdetést is fel tudjon adni. A többi VESZTA tag vagy potenciális vásárlóként tudja keresni az ajánlatokat, vagy gyártóként tud válogatni a kereső információk között! 

 

Termékek felvitele

A megadott adatokat a feltöltő utólag módosíthatja

Saját termék feltöltése egyenként

Saját szolgáltatás feltöltése egyenként

Egy cég termékeinek felvitele termékcsoportként xls-sel (A piaci listán csak a csoportnév lesz elérhető, amit majd ki lehet nyitni.)

A feltöltéshez csak a VESZTA által felkínált sablont szabad használni!

Egyedi termékek felvitele xls-sel (A sablon képernyőről letölthető)

 

Válogatás termékekből

A funkció listáján belül a VESZTA rendszer összes felhasználójának terméke és szolgáltatása megjelenik. Sok VESZTA tag esetén ez a lista nagyon hosszú lehet, ezért a lista továbbgörgetése előtt érdemes meghatározni, hogy a termékek közül milyenek listáját kívánják látni? Ehhez egy válogatási adatokat tartalmazó ablakban lehet meghatározni, hogy mit keresünk?

 

Kereséseim felvitele

-        Vásárolni kívánt termék rögzítése

-        Vásárolni kívánt szolgáltatás rögzítése

 

Válogatás a keresésekből

A mások által keresett termékek és szolgáltatások listájából egy válogató paramétereket tartalmazó ablak segít leszűkíteni a sok ajánlatkérést.

Kapcsolatok (CRM)

A VESZTA üzleti kapcsolatok adatait kezeli munkavégzés céljából, ezért a rendszer lelke egy partnerek adatait nyilvántartó és azok használatához kapcsolódó modul. Partnerenként nyilvántartjuk az elérhetőséget (székhelyet, telephelyet, postacímet, számlázási címet), több email címet, telefonszámot, skype azonosítót és a többi funkció használatához kereső-, és csoportkódokat.

-        A partnerek, hivatali kapcsolatok használata magában foglalja a leggyakoribb igények kielégítését. Lehet:
marketing célból megjegyzéseket (LOG-ot) fűzni a névhez (ígéretekről, figyelmeztetésekről).

-        emailt (csoportos emailt) küldeni,

-        díjbekérőt küldeni,

-        számlázóhoz külső adatfájlt készíteni, amit a számlázó rendszer tömeges számlakészítésre használ

-        új partnerek adatait felvenni, a nyilvántartottakét módosítani,

-        VESZTA tagságot ajándékozni (hogy az üzleti funkciókat partnereink is használhassák)

 

A kapcsolatok listája több módon is bővíthető, de ehhez tudnunk kell,
hogy megkülönböztetünk:

-        Saját kapcsolatokat (mint a szokás szerint excellben nyilvántartott partneradatokat) és a

-        VESZTA rendszert regisztrálás miatt jogosan használókat.

 

A Saját kapcsolatokat csak az adatokat rögzítő Veszta tag látja. A regisztrálással rendszerbe került cégek adatait minden Veszta tag letöltheti. A CRM lista bővítésének az alábbi lehetőségei vannak:

 

 

Új Saját kapcsolat

A felvett partnerek adatit a CRM nyilvántartásban csak a felvevő látja, de a Saját partnereknek később ajándékozható VESZTA tagság, akár ingyenes Meghívott státusszal is.

Csoportos Saját Kapcsolat feltöltése

A Saját kapcsolatokat nem csak egyenként, hanem egy letölthető sablon xls használatával tömegesen is fel lehet venni.

Veszta tag felvétele CRM-be

Ahhoz, hogy korábban már regisztrált Veszta tagot Saját partnerként tudjunk kezelni, először az adatait be kell másolni magunkhoz. A másolás könnyen megoldható, de egy másik Veszta taggal való információkapcsolathoz kölcsönösen engedélyezni kell egymásnak adataink kezelését.
Lehet engedélyezni, tiltani és a jogosultságot utólag módosítani. Regisztráláskor csak olyan adatokat kérünk beírni, ami nyilvános cégnyilvántartásokban is szerepel, ezért azok nem titkosak. Ha nem céget, hanem személyt veszünk fel a CRM Saját partner adatok közé, akkor a jogosultság egyoldalú kezelése mindenki számára biztosítja a kéretlen adathasználat kizárását.

 

Veszta tagság ajándékozása

A CRM Saját partnerek közé felvett cégek és személyek számára ajándékozhatunk Veszta tagságot, de egy cég vagy személy csak egyszer vehető fel ugyanazzal az email címmel, tehát már regisztrált Veszta tagnak nem ajándékozható másik tagság. Ilyenkor az ajándékozó határozza meg a felhasználónevet, de a program generál jelszót. A felvett Veszta tag a rendszerbe lépve felfüggesztheti kapott tagságát, ezzel megakadályozhatja az illetéktelen Veszta taggá válást.

 

Külön menüpontban lehet a VESZTA tagságot cégnek és magánszemélynek ajándékozni.

 

Extra funkciók

 

A VESZTA rendszer cégek számára ajánlott használata sok titkársági funkciót pótol, melyek kezelését az Extra funkciókkal tesszük elérhetővé:

 

Excel minták / Excel generálás

 

A használat során sok Saját partner adata kerülhet nyilvántartásunkba, ezért a partnerek adatinak tömör, listás áttekinthetőségéhez lehetővé tettük a CRM-ben tárolt adatok Excel táblába való exportálását. Ezzel mód van egyszerű telefonkönyvet készíteni, bizonyos munkákhoz szűrt listákat nyomtatni.

Az Excelbe való exportáláshoz először meg kell szerkesztenünk az új lista formai megjelenését, majd a minta (sablon) felhasználásával bármikor készíthetünk új listát CRM rendszerünkből. A kiexportálás előtt érdemes szűrni (válogatni) az adatainkat.

 


Adatok beolvasása

Ha adatexportálás előtt nem alakítjuk át a program által felajánlott fejlécneveket és minden adatot exportálunk, akkor a VESZTA ezt a listát vissza tudja olvasni. Ez akkor hasznos, ha szükségessé válik a partner-adatok módosítása, de egyenként nagyon lassú lenne a javítás. Ilyenkor a válogatás után megmaradt partnereket kimásoljuk Excelbe, ott elvégezzük a módosításokat, majd a javított partner adatokat a módosított Excel fájlból visszaolvassuk.

 

Díjbekérő minták / Díjbekérő generálás

 

A VESZTA rendszer egyik szolgáltatása, hogy lehetővé teszi Díjbekérők tömeges előállítását és a CRM-ben nyilvántartott email címre való elküldését. Ha a díjbekérőket postán kell elküldeni, akkor a generált díjbekérőket folyamatosan lehet nyomtatni borítékoláshoz.

 

KERESŐKÓD statisztika

 

A CRM-ben nyilvántartott cégek, személyek adatait a VESZTA többi funkcióiban lehet használni. Ilyen használat a Naptármegosztás, iktatott dokumentumokhoz való hozzáférés, találkozó, konferenciaszervezés, adatgyűjtés. A partnereket egyenként, vagy kódokkal lehet csoportként bevonni a munkába. Különböző célból különböző csoport-, és keresőkódokat lehet alkalmazni, de a sok kód egy idő után áttekinthetetlenné teszi a használatukat. Ezek rendbetételéhez, a kiadott kódok áttekintéséhez nyújt segítséget ez funkció.

 

Kulcsszoft minta

 

Vannak olyan számlakészítő rendszerek, amelyek lehetővé teszik, hogy általuk meghatározott szerkezetű excell fájlokat használjanak tömeges számlakészítéshez. Minden számlakészítő rendszer mást vár, de most a KulcsSzoft rendszer számára készítettünk általa elfogadható adatokat. Aki ezt akarja használni, egyeztesse velünk az igényeit, megbeszéljük. Ha más számlakészítőhöz kell kapcsolódni, akkor azt is megoldjuk, vegyük fel a kapcsolatot egymással.

 

Kulcsszoft számlák

 

Ha kész a számlázó-specifikus minta, akkor az esetenkénti számlakibocsátáshoz itt kell megadni, hogy mik legyenek az aktuális számlák mindegyikén megjelenő adatok?
A CRM-ben található partnerek adatai között speciális módon kell néhány számla-adatot használni, de ezt egyeztetni kell.

Kulcsszoft generálás

Ha minden adat rögzítésre került, akkor a CRM-lista bal felső sarka feletti negyedik funkció gombbal elő lehet állítani a számlázó program számára a külső Excel fájlt. Ennek tartalma az Excellel megjeleníthető, szükség szerint módosítható, majd a fájl beolvastatható a számlázóval.

 

Keresés a Saját partnerek között

Vélhetően a legtöbb VESZTA használó sok Saját partnert fog nyilvántartásba venni. Ezek között a kereséshez egy külön ablakban lehet megadni a szűrő, válogató szempontokat.

A lista bal felső sarka fölött 4 fontos funkcó gombja található. Ezek használatához először szűrni, válogatni kell a CRM partneradatokat és ezek a ’fontos funkciók’ csak válogatás után használhatók.
Figyelni kell, hogy a program, csak a képernyőn megjelenő CRM-tagok adatait kezeli. Azt, hogy a program hány tételt tekintsen képernyőn megjelentnek, azt egy lenyíló ablakban lehet beállítani. Az alapérték 15, de beállítható 100, 200 és MIND is. (A MIND a válogatás utáni eredmény tételeit jelenti!).
A szűrés után megjelenő partnerek neve mellett a bal szélen kis négyzetek találhatók, amikbe pipálással lehet pontosítani , hogy melyik tételre vonatkozzon a funkció (pl a Törlés!), de van ’mind’ és ’egyik sem’ beállítási opció is.

A csoportos műveletek a következők:

Törlés

Csoportos mezők (Ezzel több CRM tag kiválasztott adatát lehet egyszerre átírni!)

Csoportos e-mail (a kiválasztott CRM tagok számára lehet egyszerre azonos tartalmú emailt küldeni. A csoportos email-sablont előzőleg létre kell hozni!)

XLS generálás számlához (Ezt a funkciót csak a szükséges paraméterek korábbi beállítása után lehet használni!)

A lista jobb felső sarka fölött 2 fontos funkcó gombja található:

Levél sablonok (itt kell elkészíteni a csoportos email-küldéshez használható mintákat.)

Elküldött levelek (Minden a CRM-ből elküldött emailt tárolunk és azok itt megtekinthetők.)

 

Naptár

Minden VESZTA tagnak saját előjegyzési Naptára van, amiben feljegyezheti a fontos eseményeket. A naptári bejegyzésekhez pontos időpont és megjegyzés mező is tartozik, de a naptári eseményhez kapcsolható több iktatott dokumentum is, amit a bejegyzés készítője korábban eltárolt az Iktatás funkcióban és kereső kóddal megjelölt.

A naptári bejegyzés lehet ’saját részre’ és ’megosztott’. Ha a naptárba írt eseményt meg akarjuk osztani a partnereink között (pl. ha letelik egy határidő, céges előadásra kell készülni, vásárra, piacra kell menni, stb.) akkor, az megtehető a CRM-ben található Saját partnerek között, a nevük adatai között levő csoportkód és kereső kód használatával. A ’megosztott’ naptárbejegyzés az azonos csoportkóddal jelölt partnerek Naptárában is megjelenik ’M’ jelzéssel, így nem kell az eseményről külön értesítést küldeni az érdekelteknek!

 

A Naptárnak van havi, heti és napi nézete is.

Dokszerkesztés

A VESZTA közösen használható tárhelyet biztosít közös dokumentumszerkesztés számára. Ha ezzel a funkcióval tároljuk dokumentumunkat (doc, xls, pps), akkor minden dokumentumhoz meg lehet adni, hogy ahhoz kik férhetnek hozzá, kikmódosíthatják? Ezzel kiküszöbölhető az emailben való oda-vissza küldözgetés, helyette bármelyik jogosult letöltheti azt a saját gépére, ott módosíthatja, lementi és a nála mentett dokumentumot vissza tudja tölteni az eredeti mellé. A VESZTA nyilvántartja és ellenőrzés céljából engedi letölteni az utolsó 5 korábbi verziót.

A Dokszerkesztés funkció első lapja megmutatja, hogy eddig milyen dokumentumokat osztott meg a VESZTA tag, de ugyanebben a listában találhatók azok a dokumentumok is, amelyeket mások tettek számunkra olvashatóvá, módosíthatóvá. A VESZTA tehát nem küldi a dokumentumokat, azoknak, akik módosíthatják, hanem hozzáférést ad az eredeti dokumentumhoz!

 

A dokszerkesztés funkciónak 2 almenüje van:

Új dokszerkesztés és

Keresés

Iktatás

A VESZTA rendszer tárhelyet biztosít a weben regisztrált tagok számára iktatási célból.
Az itt tárolt dokumentumokat (doc, xls, pps) bárhonnan el lehet érni, ahol van internet.
A webes iktatás nagy előnye, hogy minden egyes dokumentumhoz hozzáférést lehet adni a CRM-be felvett más VESZTA tagoknak. Ilyenkor a dokumentum a többi VESZTA tag Iktatásában is megjelenik!
A dokumentumok csatolhatók Naptárba tett bejegyzésekhez, a PIAC listáiba felvett termékekhez,  találkozók, értekezletek meghirdetésekor.

A dokumentumokhoz való hozzáférés megadható a Saját tagokhoz beírt csoportkóddal és névvel egyenként.

 

 

Az Iktatás funkciójába lépéskor azonnal megjelenik a korábban feltöltött dokumentumok listája és további két funkció, az

Új iktatás

és a

Keresés
korábban iktatott tételek között.

Találkozó

A VESZTA rendszer segíti a találkozók, események, konferenciák szervezését. Ehhez rá kell kattintani az esemény napjára és ki kell tölteni a megjelenő ablakban kért adatokat.
Minden Találkozóhoz felkínálhatók olyan pénzbe kerülő szolgáltatások (ebéd, szállás, program, stb.), melyek közül a jelentkezők választhatnak és a választás lezárása után a VESZTA Díjbekérőt készít, amit megküld a jelentkező regisztrálásakor megadott email címére.

A találkozók lehetnek ’zártak’ és ’nyíltak’.

Zárt találkozónál a CRM-ből (csoportkód használatával) ki kell választani, hogy kiknek a Naptárjában jelenjen meg a meghívó, csatolva az Iktatásból ide csatolt szöveges mellékleteket (Meghívót, Feltételek leírását, esetleg az előadások pps fájljait). A meghívottak Naptárjában megjelenő meghívásra rá kell kattintani, ez után eldönthetik, hogy részt vesznek vagy nem. Ha igen, akkor a felkínált lehetőségek közül mit kérnek. A jelentkezési lap kitöltése után elkészül a Díjbekérő és Jelentkezési lap, amit a VESZTA eltárol a jelentkező Iktatott tételei közé. A folyamatról a VESZTA a szervezőnél egy xls fájlt tart karban, amitletöltve követhető, hogy a meghívottak közül ki válaszolt,  aki válaszolt az mit kért és Mekkora összegről készült számára Díjbekérő.Ezt az xls fájlt több célra is lehet használni. Belső elszámolásra, a helyszíni szervezők tájékoztatására, stb.

 

 

Új találkozó

A meghirdetett találkozókra meghívottakról lista készül és minden új találkozó előtt meg kell adni, hogy milyen szolgáltatások közül választhatnak a jelentkezők? Ennek menüpontja:

 

Találkozó – partnerek

Szolgáltatások találkozóhoz

Profilom

Minden VESZTA tag ellenőrizheti, hogy aktuálisan milyen előfizetési csomaggal rendelkezik, mik a regisztrált adatai, azokat itt módosíthatja és ellenőrizheti azt a pénzügyi elszámolást, amit a VESZTA nyilvántart az addig befizetett díjakról.

 

Csomagom


Adataim

Pénzügyeim

Itt egy lista található a befizetett összegekről.

Adatgyűjtő

Minden VESZTA tag szervezhet adatgyűjtést más tagok felkérésével. A felkéréshez meg kell adni a válasz legkésőbbi dátumát és szabadon lehet adatlistát szerkeszteni a kért adatokról. Ezt a kitöltendő táblázatot azok fogják megkapni, akiket a szervező a saját CRM nyilvántartása alapján kijelölt a feladatra. A felkértek saját Naptárjában fog megjelenni egy felkérés az adatok szolgáltatásra, amit ha elfogadnak, akkor kinyílik számukra az adatgyűjtő oldal, azt kitölthetik, és ha lezárják a kitöltést, akkor az eredmény a küldőnél egy xls fájlba kerül.

 

A felkért adatszolgáltató partnerekről egy lista készül, amit az

Adatgyűjtő – partnerek

menüpontba lépéssellehet kilistázni. Az

Adatok adatgyűjtéshez menüpont pedig az adatlap szerkesztését szolgálja.