A VESZTA rendszert üzleti, szakmai felhasználók számára készítettük! A VESZTA-t használókról feltételezzük, hogy a cégek, egyesületek, önkormányzatok, akiknek adatai megtalálhatók a cégbírósági nyilvántartásban, vagy azokat képviselőik névjegyeken hirdetik, nem akarják, hogy titkos legyen a nevük, címük, elérhetőségük. Érdekükben áll, hogy azokat partnereik, saját vezetőtársaik elérjék. A cégek, szervezetek, saját adataik könnyű elérhetősége miatt, a funkciók kényelmes, gyors használhatóságáért bérleti díjat fizetnek és fontos nekik, hogy a róluk nyilvántartott, mások által elérhető adatok pontosak legyenek!


Funkciók

 

CRM (Kapcsolat kezelő rendszer)

A funkció célja, hogy lehetőséget adjon az ügyfelek, partnerek, szervezetek nevének, címének, egyéb elérhetőségének könnyű kezeléséhez és a velük folytatott kommunikáció nyilvántartásához. A kéretlen reklám megakadályozása érdekében rendszerünkben a jogosultsági szabályok beállításával minden felhasználó eldöntheti, kiktől fogadja el a megosztott dokumentumokat, naptári bejegyzéseket.

Amennyiben a CRM-be felvett partnere még nem Veszta előfizető, megosztásra alkalmas Meghívott csomaggal ajándékozhatja meg.

 

Naptár

Minden regisztrált VESZTA tagnak van egy határidő Naptára, amibe rögzítheti saját eseményeit, de ha egy eseményt publikusnak minősít, akkor az eseményre vonatkozó információkat (elnevezés, cím, időtartam, megjegyzés) megoszthatja olyan VESZTA tagokkal, akiket Saját partnerként vett fel a CRM rendszerébe.

Naptár megosztás

A Veszta Naptár rendszerével Ön egy bárhonnan, bármikor elérhető online Naptár tulajdonosává válik, mely privát és közös használatra egyaránt alkalmas. A Naptár használatával Ön gyorsan és egyszerűen időpontokat egyeztethet hosszas magyarázat, e-mail küldés és telefonköltség mentesen. Így Ön időt és pénzt takaríthat meg! Eljuttathatja az esemény nevét, címét, meghívót, programot csatolhat. Biztos lehet benne, hogy az esemény pontos időpontját partnere ismerni fogja. A Vezetői EszközTár fontos eleme az értekezletek, oktatások kihirdetésének ellenőrizhetősége.

A Naptár funkcióknál elérhetők:

  • -Privát bejegyzések
  • -Megosztott bejegyzések
  • -Üzenetküldés partnerek részére
  • -Figyelmeztető beállítása eseményekhez
  • -Ismétlődési beállítások
  • -Eseménytípus választása
  • -Megjegyzések használata
  • -Fájlok csatolása
  • -Weboldalra hivatkozás

 

Iktatás

Minden VESZTA tagnak rendelkezésére áll egy olyan Iktatási rendszer, amibe átemelhetők a különböző irodai számítógépeken tárolt dokumentumok, xls-táblák, pdf-ek, előadás anyagok, stb.

A VESZTA Iktatórendszere egységes adatbázisként teszi elérhetővé az ide felvett végleges anyagokat.

Minden VESZTA tagnak lehetősége van arra, hogy saját iktatott anyagait hozzáférhetővé tegye azon VESZTA tagok számára, akiket Saját partnerként tart nyilván saját CRM nyilvántartásában.

Tehát egy VESZTA tag iktatási nyilvántartásában nemcsak a maga által felvett tételek, hanem más partnereinek a hozzá irányított tételei is megnyithatók, elolvashatók.

 

Dokszerkesztés

Ha arra van szükség, hogy egy iktatott dokumentumot egy kijelölt partnerkörből mások is szerkeszthessenek, akkor ez a VESZTA-ban önálló funkcióként érhető el. A közösen szerkeszthető dokumentumokat a Dokszerkesztés funkción belül úgy kell felvenni, mintha iktatnánk, de a tételhez rendelt VESZTA tagok saját Dok megosztás funkciójában mindenki saját anyagaként tudja letölteni, módosítani és a módosított dokumentumot a Dok megosztásba visszatölteni. A módosításokat a VESZTA öt változat-mélységig tárolja. A végleges verziót az anyag kitűzője egy kattintással emelheti át az Iktatásba.

Fontos dokumentumait (szerződést, emlékeztetőt, jegyzőkönyvet, koncepciót, üzleti tervet, meghívót, ajánlatot stb.) megosztási szolgáltatásunk révén partnerei, munkatársai is láthatják. Akár közösen is dolgozhatnak az anyagokkal, melyek elérhetők bármely számítógépről. A megosztás során Ön eldöntheti, hogy kiknek engedélyezi a dokumentumok szerkesztését.

 

Találkozó szervezése

Minden VESZTA tagnak lehetősége van arra, hogy más VESZTA tagok számára találkozót, értekezletet, konferenciát, ünnepséget, sporteseményt, stb. szervezzen. Ha egy ilyen találkozót valaki a saját CRM rendszerébe felvett VESZTA tagok számára ír ki, akkor ezt Zárt találkozónak nevezzük.

A Zárt találkozó szervezője saját CRM nyilvántartásából állítja össze a meghívottak listáját, így a találkozó nevének, jellegének, helyszínének adatait a CRM-ben tárolt adatok felhasználásával átküldi a meghívottak Naptárába.

A meghívó (szervező) word, xls, pdf, ppt, stb. file-okat is elérhetővé tud tenni a meghívottak naptárbejegyzésén keresztül, így egy értekezlet dokumentációja, egy tanfolyam, konferencia előadási anyaga, egy sportrendezvény kiírási feltételei, stb. a meghirdető VESZTA tag iktatási rendszeréből mellékletként csatolhatók a találkozóra meghívottak felhívásához.

A meghívási lista bővíthető, a csatolt dokumentumok módosíthatók, így az érdekeltek mindig a legfrissebb információk birtokában lehetnek anélkül, hogy a szervezés előkészítésekor folyamatosan e-mail-ekkel bombáztuk volna őket.

A meghívottak Naptár-bejegyzésébe történt megjelenítés azt is lehetővé teszi, hogy a meghívottak gyorsan el tudják dönteni, hogy más bejegyzett elfoglaltságaik mellett részt tudnak-e venni a rendezvényen.

A Találkozó szervezője összeállíthat egy weben kitölthető jelentkezési lapot, melybe a jelentkezők megadhatják, hogy milyen szolgáltatásokra tartanak igényt (szállás, ebéd, vacsora, fogadás, stb.).

A VESZTA találkozó szervezési funkciója a meghívottak listájának kijelölésekor egy Excel táblát generál, melynek sorait a meghívottak neve, munkahelye, e-mail címe, telefonszáma azonosítja, az oszlopokba pedig a jelentkezés adminisztrációs fázisai szerint történnek bejegyzések:

  • - részt vesz/nem vesz részt/nem reagált
  • - az igényelt szolgáltatások lefoglalása

Projektek

Projektenként meghatározható, hogy kiknek, milyen feladati vannak. A kijelöltek saját naptárjukban találják meg saját feladatuk leírást és ott a feladatra kattintva beírhatják a teljesített részfeladattal kapcsolatos megjegyzéseiket.
A projektvezető egy folyamatosan karbantartott xls táblázatban tudja követni a részvevők jelentéseit.

Piac

A VESZTA mint üzleti információs és kommunikációs rendszer lehetővé teszi tagjainak, hogy áruikat és szolgáltatásaikat (termékeiket) felkínálják más VESZTA tagok számára. A Piac funkción belül nemcsak a felajánlás tételei, hanem az ajánlatok közötti keresés pontosítása is kitűzhető. Az üzleti jelleg hangsúlyozása azt jelenti, hogy a termékekre vonatkozóan meg lehet adni a csomagolást, kiszerelést, az ajánlat érvényességi idejét, a mennyiségtől függő árengedményeket, fel lehet tenni képeket, videókat, részletes leírást. Ha egy érdeklődő rákattint az ajánlatra, akkor az ajánlatból egyszerű módon lehet érdeklődő, megrendelő e-mailt küldeni az előállítónak.

Ha egy gyártó, szállító terméklistát kíván kitűzni listás karbantartással, akkor azt megteheti a terméklista egyszeri felvételével és később a lista módosításával. Az ilyen listás ajánlatokra vonatkozóan a VESZTA-ból Megrendelés indítható a listatételek külön megkattintásával is.

A vevők kereshetnek a kitűzött termékekből név, típus, szállítási cím X sugarú köre, vagy kedvencek kategóriára való szűrések alapján. A megrendelést a VESZTA egyszerű megoldásokkal segíti.

A meghirdetett termékek és a partnerek között való keresés mellett arra is lehetőség van, hogy egy VESZTA tag olyan termék adatait vigye fel, melyet nem ő szállít hanem más, viszont nem tudható előre, hogy ki fog jelentkezni az ajánlati felhívásra. A potenciális gyártók, szállítók kereshetnek az ajánlatkérések között és a VESZTA lehetőségeit kihasználva fel tudják venni a kapcsolatot azzal, aki a keresést elindította.

A Veszta által a gyártók és forgalmazók megtalálhatják egymást.

A rendszer által kínált lehetőségek révén Ön kisebb költségekkel, gyorsabban értékesítheti termékeit. Új vevőket, új piacokat teremtve Önmaga számára.

A piaci információk hasznosítását segíti néhány olyan funkció, melyek a termékek és szolgáltatás adatbázison belüli kategória szerinti keresést segíti. Ilyenek a Vevői szándék statisztika és a Termékár statisztika, Termék ajánlása ügyfeleinknek, partnereinknek, Rendelési szándék jelzése a szállítónak.

Új vevők, piacok

A jelenlegi gazdasági helyzetben nagyon kevés hazánkban működő vállalkozás engedheti meg magának az aktív reklámozás költségeit, így nehéz helyzetbe kerülnek. Szolgáltatásaink által az Ő számukra is elérhetővé válik az ügyfelek olcsó és gyors megkeresése, lehetővé tesszük, hogy felhasználóink reklámköltségektől mentesen megtalálhassák egymást. Illetve a Veszta reklámjait, és stábját kihasználva új vevőket, piacokat találjanak. Igény esetén felhasználóink számára segítséget nyújtunk saját webes bemutatkozásuk olcsó létrehozásában is.

A rendszer felépítése folytán folyamatosan építheti vállalkozását, növelheti profitját. Induláskor az alapoktól indulva fejlődhet, mivel a rendszerünkbe való belépést bárki megengedheti magának. A használat által keletkezett bevételei pedig lehetővé teszik a továbblépést.

 

Milyen keretek között használható a VESZTA

A rendszerben a legtöbb szolgáltatáshoz három csomagszint rendelhető: Alap, Profi, VIP, illetve extra igények esetén kérhet egyedi csomagot. Minden szolgáltatásnál moduláris jelleggel választhatja ki, hogy az adott szolgáltatásnál melyik csomag szolgálja legjobban az Ön igényeit.

  • Alap csomag: Belépő szint, kis vállalkozóknak, illetve a csak vásárolni kívánók számára.
  • Profi csomag: A közepes méretű vállalkozások számára ajánljuk.
  • VIP csomag: Cégek, intézmények, nagyobb vállalkozások számára kínál bővebb lehetőségeket.
  • Meghívott csomag: Saját partnerei számára passzív módon, ingyenesen teszi lehetővé a VESZTA rendszerbe Ön által feltett információk, adatok megnézését. Barátai, rokonai, munkatársai számára ajándékozhat is ilyen státuszt. A VESZTA funkciók szolgáltatásait csak passzívan használhatja, vagyis olvashatja, de nem módosíthatja a számára hozzáférhetővé tett Megosztott dokumentumokat, láthatja és letöltheti a Veszta tagok által számára elérhetővé tett Iktatott leveleket, táblázatokat, videókat, hangfelvételeket, de nem vehet fel új dokumentumot.

 

Belső üzenetek

A VESZTA rendszer tagjai e-mailek helyett belső üzeneteket is küldhetnek egymásnak, melyet a rendszerben sárga borítékkal jelöltünk.

A belső üzenetek előnye, hogy nem az e-mail küldés szokásos megoldásait használja, hanem egyszerű szövegek kerülnek át (akár csatolt file-okkal együtt) egyik VESZTA tagtól a másikhoz. Ezzel az üzenetküldési módszerrel megoldjuk, hogy ki tudjuk zárni a vírusokat, kémprogramokat. A rendszerben folyamatosan tartjuk karban a tiltott (csúnya, közízlést sértő, politikailag vagy erkölcsileg kényes) szavakat, melyeket nem engedünk megjelenni a rendszeren sem üzenetként, sem piaci információnak álcázott közleményben.

 

Jogosultság, hozzáférés szabályozása

A CRM rendszerben beállítható páronkénti jogosultság beállítással pedig annak elejét lehet venni, hogy valakik spam-okkal, felesleges, érdektelen üzenetekkel bombázzák a többi VESZTA tagot.

A felesleges üzleti ajánlatok küldését megakadályozza az, hogy a VESZTA rendszer üzemeltetője még a PIAC-ról is kitilthat olyan ajánlatokat, melyeket ennek az üzleti klubnak a tagjai közül többen kifogásolnak.